پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227951
جبهه مردمي با يک کانديداي واحد وارد انتخابات مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/01/20 09:47:36
نمایش : 1388
عضو جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: 5 نامزد نهايي جبهه مردمي برنامه‌هاي اقتصادي خوبي دارند، همچنين 5 نامزدي که انتخاب نشدند نيز برنامه‌ها و تيم‌هاي اقتصادي خوبي داشتند که همه اينها مي‌تواند در اختيار گزينه نهايي قرار گيرد و قطعا راهکار خوبي براي حل و يا کاهش مشکلات اقتصادي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدمحمد حسيني وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزاري دومين مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي را مفيد ارزيابي کرد و گفت: در دومين مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي نامزدهاي اين جبهه برنامه‌هاي‌شان را ارائه کردند و شرکت‌کنندگان در مجمع به 5 نفر از آنها راي دادند که اين مسئله نشان از آن دارد که با يک برنامه‌ريزي و سازماندهي مناسب مي‌توان يک انسجام خوب را بين نيروهاي انقلابي متعهد و ولايت‌مدار به وجود آورد.

وي با بيان اينکه دومين مجمع ملي جبهه مردمي نمايش خوبي از همبستگي و وحدت نيروهاي انقلابي بود، تصريح کرد: نامزدهاي انتخاباتي جبهه مردمي اعلام کرده‌اند که اگر جزو 5 نامزد نهايي نباشند، حمايت خودشان را از جبهه اعلام کنند. در واقع آنچه که اهميت دارد، ايجاد يک وفاق حداکثري بين نيروهاي انقلاب است.

حسيني خطاب به برخي افرادي که هنوز به جبهه مردمي نيروهاي انقلاب نپيوسته‌اند، گفت: عقل و منطق ايجاب مي‌کند که ما در کنار هم باشيم، لذا اميدواريم کساني که به جبهه مردمي نيروهاي انقلاب نپيوسته‌اند به اين جبهه بپيوندند، چرا که نتيجه تفرقه و جدايي را يک بار در سال 92 ديده‌ايم.

وي برنامه‌هاي اقتصادي نامزدهاي اين جبهه را بسيار خوب ارزيابي کرد و گفت: 5 نامزد نهايي جبهه مردمي برنامه‌هاي اقتصادي خوبي دارند، همچنين 5 نامزدي که انتخاب نشدند نيز برنامه‌ها و تيم‌هاي اقتصادي خوبي داشتند که همه اينها مي‌تواند در اختيار گزينه نهايي قرار گيرد و قطعا راهکار خوبي براي حل و يا کاهش مشکلات اقتصادي است.

حسيني درباره کنار رفتن 4 نفر از نامزدها به نفع کانديداي واحد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، گفت: همه نامزدها با صراحت اعلام کرده‌اند که به نفع کانديداي واحد جبهه مردمي کنار مي‌روند و يکي از بندهاي معاهده اين است که وقتي گزينه نهايي انتخاب شد، آنها کنار بروند.

تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html